poniedziałek, 9 stycznia 2017

Moje urodziny (special?)

Witam Was mordeczki w tym..troszkę wyjątkowym dla mnie dniu, ponieważ właśnie dziś mam urodziny.

Ja ogólnie nie wierzę w to, że ten czas tak szybko leci. Przecież jeszcze niedawno byłem smarkaczem, który nic nie rozumiał i nie miał problemów.
Szczerze, mimo, że już nie mam tych "nastu" lat..czuję się dalej jak dzieciak. Cudem jest, że umiem wysiąść z pociągu na odpowiedniej stacji.
Ta przyszłość wydaje mi się taka niepewna i trudna. Tak..nadal jestem dzieckiem, mimo, że mam tą łatkę "dorosłego".
Uważam, że wiek, to tylko liczba która istnieje na papierach, a ważne jest to, na ile człowiek się czuje. A ja nie czuje się na 20 lat..serio..haha.

A teraz koniec rozkmin i przechodzimy do takiego jakby specialu z okazji tych urodzin..czy coś w tym guście..i..ujawnię Wam swoje wpisy z pamiętnika..nie wiem ile wtedy miałem lat, bo nie mam nigdzie żadnej daty..ale Wiem jedno...byłem smarkaczem i pisałem z błędami ortograficznymi o totalnych pierdołach. Także..zaczynajmy!

,,kiedyś pojadę do lasu to będę jeść kiełbaski''..no przyznam..ambitne plany..kurde..

,,królik rozrabia moja mama trochę zła, ale się królik poprawi"..nie...nie poprawił się..serio. Haha.

,,królik mnie rozśmiesza każdego dnia, królik rozrabia, Kora niegrzeczna'' nie wiem czemu..dużo pisałem o moim króliku..no..a Kora, o której wspomniałem, to był pies mojej babci, którego naprawdę, naprawdę..uwielbiałem. Był to owczarek niemiecki. I miałem z tym psiakiem bardzo silną więź..od małego byłem w towarzystwie tego psa..siedziałem przy tym psie jako dzieciak, opowiadałem różne historie Korze..i ogólnie..było fajnie. Szkoda, że jej już tutaj nie ma.

,,ja chce siedzieć z Magdą ale Magda się zastanawia, pani Basia jest nauczycielką''.. Magda, jeśli to czytasz, to pozdrawiam..i panią Basię też..chociaż i tak pewnie tego nie czyta..ale tak.

,,mamo kocham cię bardzo, a tatę kocham jako tatę, lepiej kocham królika''..co..XDD

,,ale jak będę duży to będę mógł spać późno, bardzo późno, ale super"..tak..zawsze zazdrościłem moim rodzicom i w ogóle, że oni to tak późno chodzą spać i w sumie ja też sam chciałem chodzić spać późno, bo uważałem, że to fajne..a..w tym nie ma nic nadzwyczajnego.

,,chce być taki dorosły jak moi rodzice, żeby to było takie proste" no tak teraz to czytam i tak myślę sobie, że..no kurde, chciałem być dorosły, a teraz jestem ,,dorosły''  i nie chcę już być..ale to chyba tak każdy ma. Bycie dzieckiem jest fajne, polecam ja..Bitchy.

,, ja mam ryby, ale fajne po prostu fajne ryby''..no..fajne ryby miałem..znaczy..no na początku miałem chyba jedną, albo dwie..potem się urodziły rybki i było ich dużo..ale..matka te ryby zjadła, a potem chyba wskoczyła do zlewu..jakoś tak. No..patologia w rybiej rodzinie..matka zjadła dzieci swoje, a potem się zabiła z tego wszystkiego. XDD

,,andrzejki, tydzień temu były andrzejki''...Brawo Michał..logiczne zdanie..tak.

,,wczoraj siostra z jej koleżanką MIE oszukała" biedny ja..no..oszukali mnie..jak to tak można? 

Dobra..koniec. To wszystko na dziś i do następnego razuu!

snap: bitchyx17
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz